Cum slabesti cu dieta indiana in 7 zile

Ultima modificare: 30.07.21

 

Dieta indiana e un regim alimentar pentru care opteaza persoanele care sunt vegetariene, deoarece tinerea ei presupune consumul de fructe, legume si lactate. Aceasta cura de slabire iti va regla tranzitul, va contibui la eliminarea toxinelor din ficat si te va ajuta sa slabesti. Nu e recomandat a fi tinuta mai mult de 15 zile.

 

Multe persoane apeleaza la dieta indiana atunci cand vor sa dea rapid jos cateva kilograme. Ea e destul de simplu de tinut si are o multime de beneficii. Mai multe vei afla citind acest ghid. 

 

Ce presupune dieta indiana

In topul preferintelor celor care cauta diete de slabit rapid se regaseste si aceasta cura. Ea e caracterizata in primul rand de faptul ca presupune consumul de legume si fructe, eliminand din alimentatie carnea. E insa o diéta ce nu exclude si alimentele de provenienta animala, precum laptele, ouale etc. 

Daca te intrebi “cum slabesc cu o astfel de dieta?”, iti vom prezenta mai jos exact ce ai voie sa mananci si un meniu de slabit pentru o saptamana. 

Dieta cu legume si fructe, despre care vorbim acum, presupune si un consum mare de apa. Va trebui sa bei musai 2 litri de apa pe zi, pentru a ajuta procesul de digestie si pentru a obtine rezultatele dorite. 

Daca vrei sa urmezi o cura de slabire rapida, 5 kg in 3 zile, combina planul alimentar cu sportul si vei reusi mult mai usor. 

Ce beneficii are dieta indiana

Daca vei cauta informatii cu privire la dieta indiana, pareri bune vei gasi din partea celor care au cercetat-o si/sau incercat-o. Beneficiile pe care le aduce sunt urmatoarele:

  • Contribuie la detoxifierea organismului

Alimentele pe care le vei consuma in zilele in care tii aceasta dieta cu legume si fructe sunt sanatoase, lipsite de grasimi si proteine prelucrate si de carbohidrati nesanatosi. Astfel, ficatul tau nu va fi incarcat, ci el va primi hrana care sa-l ajute sa elimine toxinele din corp. 

  • Imbunatateste digestia

Cand vei cauta informatii cu privire la dieta indiana, pe un forum sau alte tipuri de site-uri, vei vedea ca e incurajat consumul de apa, dar si ca alimentele pe care le vei ingera sunt bogate in fibre, ceea ce va aduce beneficii pentru sistemul digestiv. 

  • Te ajuta sa slabesti

Ca si in cazul altor cure, multi se intreaba daca a slabit cineva cu dieta indiana. Ei bine, se pare ca raspunsul e unul pozitiv, iar explicatia e destul de simpla. Alimentele consumate in zilele de dieta au un total de circa 1500 de calorii. In plus, ele sunt sanatoase, lipsite de grasimi. 

  • Ofera energie

Gratie alimentelor consumate, aceasta dieta cu fructe, legume si lactate ajuta la cresterea energiei, deoarece presupune consum de carbohidrati.

 

Meniu pentru dieta de 7 zile

Pentru a sti exact reteta de slabit in cazul acestei diete, vrem sa-ti spunem ce anume trebuie sa mananci in fiecare zi si sa-ti dam cateva exemple concrete de meniuri. 

  • Ziua 1

Cura de slabire indiana presupune in prima zi consumul de fructe. In afara de struguri, banane si mango, ce contin mai mult zahar, poti sa mananci orice doresti, in orice cantitate – mere, pepene galben si rosu, portocale, pere etc. 

  • Ziua 2

Astazi, e important consumul de legume, la fel cum e la multe alte diete de slabit rapide, doar ca ele nu sunt combinate cu alte tipuri de alimente. Va trebui sa mananci doar legume, fierte sau crude. Daca micul dejun va fi format dintr-un cartof fiert, de exemplu, poti sa adaugi si o lingurita de unt. 

  • Ziua 3

Aceasta dieta pe zile presupune astazi consumul de fructe si legume, mai exact, poti combina ce ai mancat in primele doua zile. Recomandat ar fi sa elimini insa cartofii, deoarece vei avea suficienti carbohidrati din fructe. Micul dejun si gustarile, pot fi formate din fructe (pepene, mere, pere, grapefruit), iar pranzul si cina din legume (salata, legume fierte).

  • Ziua 4

Alimentul principal al acestei zile e reprezentat de banane. Ele trebuie consumate la micul dejun, dar si la gustari si cina. Sunt o buna sursa de potasiu si poti manca toata ziua pana la 6 bucati. Pentru ca vorbim de dieta cu fructe si legume, la masa de pranz poti servi o supa de legume, compusa din varza, morcovi si ceapa.

  • Ziua 5

In a 5-a zi, poti sa servesti o hrana mai gustoasa, sa faci tot felul de preparate mai satioase. 

De exemplu, micul dejun poate fi format din 2 rosii, o portie de fasole rosie, fiarta, gustarea de dimineata din o bucatica de branza tofu sau cas, iar pranzul din: 2 rosii, spanac si branza. Gustarea de dinainte de cina poate fi un amestec de salata verde si ceapa, iar cina o supa de legume sau o portie de curry din soia, alaturi de o salata de rosii si castraveti. 

  • Ziua 6

Aceasta dieta sanatoasa, pe zile, continua cu fructe, legume si putine lactate. La micul dejun, poti servi legume. Le poti fierbe sau le poti gati cu putin sos de rosii. Gustarea poate fi formata din boabe de fasole fierte, cu putin sos de rosii. La pranz, poti sa-ti faci orez brun si supa de legume. A doua gustare a zilei poate fi compusa din putina linte fiarta, iar cina din legume fierte. Poti sa condimentezi toate preparatele cu sare, piper si zeama de lamaie. 

  • Ziua 7

In principal, astazi, ai voie sa mananci fructe si legume, cu exceptia pranzului, cand poti sa mai adaugi si orez brun, fiert (o ceasca). Fructele si legumele consumate trebuie sa fie crude sau fierte. 

Nu uita ca apa e important la fiecare masa. Consuma cate un pahar la micul dejun si gustari, si cate doua la pranz si cina.

Dezavantaje si contraindicatii

Cura de slabire cu fructe si legume despre care am vorbit mai sus are bineinteles si o serie de dezavantaje. Aici amintim: poate fi destul de monotona, nu poate fi tinuta mai mult de 15 zile, presupune consumul a cel mult 1500 calorii pe zi (motiv pentru care pentru unii e cea mai rapida dieta, deoarece se vor afla in deficit caloric) si nu e recomandata persoanelor care au probleme cu diareea sau care au hipertensiune.

 

Pe parcursul zilelor in care tii aceasta dieta, poti sa consumi si ceaiuri din diverse fructe si plante. Unele persoane prefera sa savureze un ceai cu goji, altele cu fructe de padure, lamaie sau tot felul de ierburi. Evita insa alcoolul, dulciurile, sosurile si bauturile acidulate.

 

 

Lasa un comentariu

0 Comentariu

DMCA.com Protection Status